Ara ara benim bebeğim de aynısını yaşıyor. Doktorumuz yeşil kaka korkulacak bir şey değil demişti, dediğiniz gibi ön sütü fazla almaktan oluyormuş. Bir de evet elini ağzına götürdüğü için. Bağırsak florası değiştiğinden kaka rengi farklı olur demişti