Bulik Asfnannesi benimde öyle 8 ay oldu spiral taktirli bu ay 13 gün geçti hâlâ olmadım dün kan testi yaptırdım şükür gebelik yok. Stres yaptıkça hiç gelmiyor
Belinaysmom Asfnannesi ilk 1sene adetin düzene girmemesi geçilmesi normal ama içim rahat etmiyor dersen bi test yapabilirsin
Asfnannesi Belinaysmom bakalım biraz daha geçsin. Bi gebelik testi yaparım:)bebeğim daha 8 aylik olucak.
Gupsemmm Asfnannesi ben iki kızımda 40 cıktıgı gün adet olmuştur sonra aynı rutınde devam etti şimdi 3 bebeğim oldu ve 2 ayı geçtık halen olmadım ne zaman olacak bekliyorum