Zekimurendebizigorecekmi Asfnannesi ben de Doğumdan 4 ay sonra oldum bir daha 8 ay olmadım sonra ki adetim tam 10 gün sürdü .. Dr a danıştığımda ilk 1,5 yıl bu tip düzensizliklerin normal olduğunu söyledi . İçiniz rahat etmeyecekse bi Dr a danışın derim
2cocukluanne222 Asfnannesi var cnm 7 aylıkken adet oldum 30 günde bi oldum bu ayda yine gecikti ben aşırı stres altındayım
ikizannesi2 Asfnannesi doğumdan 9 ay 10 gün sonra adet oldum 2 seneye kadar normalmiş, eğerki emziriyorsan tabi.
Belinaysmom Asfnannesi ilk 1sene adetin düzene girmemesi geçilmesi normal ama içim rahat etmiyor dersen bi test yapabilirsin
Asfnannesi 2cocukluanne222 bende cok stresliyim. Spral olmasına rağmen. Hafif hafif ağrılar da var geciyo . Bakalım..
Asfnannesi Nurahyu 1 yıla kadar normalmis o canım. Ben 6 au sonra oldum . Bikere daha oldim . Ama.bu ay olmadım 4 gün gecti
2cocukluanne222 Asfnannesi benim spirail taktirmama eşim izin vermiyo kendi korunuyo ama ben ondan gizli hap kullanıyorum gunahsada rabbim affetsin çünkü 2 çocuğu istemiyordum kaza bahanesiyle hamile kaldim
Bulik Asfnannesi benimde öyle 8 ay oldu spiral taktirli bu ay 13 gün geçti hâlâ olmadım dün kan testi yaptırdım şükür gebelik yok. Stres yaptıkça hiç gelmiyor