Mom070 Düzenli cekilmesi lazim 3 kez de yeterli degil
Ozellikle genetiginizde varsa bu durum takip edilmeli bence
Tipik hafif nobet gibi anlattigin
Belki erken tedaviye baslanirsa ileride sorun yasamaz.
Benim ablam da epilepsi, ağır nobet gecirene kadar dalip gitmeleri, unuttum demelerini kaale almiyorduk, kandiriyor bizi diyorduk. Hatta hoca işleri falan da oldu. Eegler temizdi çünkü.. Ancak gittiginde 1 kere çekip yollaniyordu..
Meger krizleri uykuda geciriyormus, uykuda eeg cekilmesi lazimmis bir gece boyunca.
Ve her ay duzenli olacak kesin tani için..
E ust uste bariz krizler geçirince gerek kalmadi eegye de, tani kondu tedavi başlandı.
Cok gecmis olsun size de, umarim degildir.. Zorlu bir süreç çünkü