4 yaşında bir yeğenim var. Uzun süredir bir problem var ama adını bilemiyoruz. Daha önce de yazmıştım diğer hesabımda aslında belki yine yaşayan vardır. İlk aylardan itibaren dalıp gitme sorunu vardı başlarda üstüne düşmemiş ablam ama ileri ki zamanda bu uykudan kalkıp gözlerini bir yere gidip 5 6 dk kadar sanki bir şeyden korkar şekilde gözlerini açıp bakıyor bu duvar oluyor o an nereye bakarsa, genelde uyku da oluyor ama. İlk zamanlar geçtikten sonra normal hayatına devam ediyor bir problem olmuyor ama son 2 3 kez olanda başımın arkası ağrıyor demiş ablama. EEG çekildi temiz çıktı bir sorun görülmüyor. Şimdi bilmiyoruz bizde bir çözüm arayışı içindeyiz her yolu deniyoruz o yüzden. Psikolog gördü çok fazla hayal dünyası geniş evde yaşanan çevrede yaşanan her şeyi hafızasına kaydediyor bu onu yoruyor demiş. Bazen azalıyor bazen 2 haftada 3 4 kez nöbete benzer bu dediğim şey oluyor. Neden oluyor hala bulamadık. Doktor EEG temizse nörolojik problem yok dedi. Var mı gören bilen duyan?