sultancaksen07 benim sütüm 10 aylıkken kesildi doktorumuza sordum 1 yaş kontrolünde o direk artık mama verme onların bebeğine artık hiçbir katkısı olmaz dedi.keçi sütünü sordum günde 2 kez ağır olur mu diye ona da olmaz dedi ama ben sabah keçi akşam inek veriyorum.günde sadece 2 kez veriyorum tabi birden azaltmadım böyle sayıyı zamanlar 4 ten 3 e sonra sabah ve akşama çevirdim sadece.keçi sütüne 40 cc ye 10 cc olacak şekilde sulandırarak veriyorum ama inek sütünü sulandırmadım canım.sulandırmada ki mantık aslında yoğunluğunu azaltmak.keçi sütü yoğun ama inek sütü o kadar yoğun değil