Canım bence takma kafaya kısa olsa ben uzun olsa ne bence kilosu ideal boyu bi tık kısa ama normal olabilir daha 8 aylık ilerde uzamıcagı ne malum benim oğlan 8 aylıkken 9 kilo 73 cm di şimdi 9 buçuk aylık 11 kilo 78 ama ben 75 eşim 78 abim 1.88 ve abime çok benziyor oğlum o yüzden ailecek uzun olduğumuz için oğlumda bu şekilde berki ailenizde kısa olan birine de cekmişnolabilir çok normal benim oğlan 11 kilo ama boy olduğu için kiloyu göstermiyor gören aman çok zayıf yedirsene şunu ay şöyle yap bunu ver kilo alır anacım ben memnunum kısa da olsa uzun da olsa zayıf veyatta kilolu oğlum çok şükür sağlıklı bir sorunu yok normal yer içer bazen çok güzel yer bazen hiç yemez bence sağlık sorunu olmadığı sürece çocuklara böyle takılmamak gerekiyor kısa olduğunu bilseniz nolacak birşey yapamazsınız ki uzarsa kendiliğinden uzar şunu yedir bunu ver ile de uzamaz sağlıklı normal yer ise uzar ztn ki anneler olarak çocuklarımız için herşeyin em güzelini yapıyoruz ztn o yüzden takma kafaya benim 11 kilo oğluma zayıf diyorlarsa seninki de normal yani