Masalci estafurullah her zaman yazabilirsiniz. Dediğim gibi iki türlü gelişim geriliği oluyormus biri hormonel ki onu dısardan takviye ile tamamlıyorlar digeri normal gelişim geriliği diyorlar. Bu cocuklar ergenliğe yasıtlarından gec giriyormuş ama girdiklerinde yasıtlarının ortalama uzamasından daha cok uzuyormuş. Mesela bizim babamızda öyleymiş doktor genetik faktör var demişti