Dgndrmz valla 6+ bile iz yaptı bize, iz oldu mu canım sıkılıyor çocuğun canı yanıyor diye. Sleepy zaten genel anlamda küçük, hep bir büyüğünü aldık yani. Sizi rahatsız etmiyorsa 5-6 kullanın ne güzel hem onların içinde daha çok var daha hesaplı oluyor 🙂