zehranur01 bende siZin mantığınızla gidenlerdenim benle dalga geciyorlardı hatta ama lastik izleri geciyordu ve göbeginden de biraz kenarlarda acıllık kalıyor diye 2.ayımızdan itibaren kullanmam gereken bedenden bir beden büyük kullanıyorum şükür artık sırtımızdan aman aman kaka cıkmıyor. Oglum 8,5 kg 9/14 kg kullanıyorum (prima)