Mirosumm bende bu suruma bnzr yaşadm. Malsf bnm kızım da kilo almıyordu ilk doğdugnda iyi almştı 2 aydn snra almz oldu ama biz mama hemn bşlmk istmdk daha snra 3ncü ayda dktra gittk gerk görmedi.. Tesdf özele gttik burnu tıknmştı üştmştü die.. Doktr kilo takibi yaptı 5 günde 30 grm fln almştı dktr mama verdi aldk ozmn ilk mamayı içmek istemedi.. Biberonla denedm almdı kaşıkla birz aldı.. Bende zorlamadm içmesi için tadına alıştırmaya çalıştm. Daha snra alıştı tadına maşıkla veryrdm bu arada.. Snra biberonla denemeye başldm baktm kabul etmyr biberon ucu yeni aldm ucu az akandan.. İlk gün almdı ama 2nci gün içmeye başldı.. Ozmndn beri içer kızım.. Malsf bnm 1 aya yakn sütümde kesildi 😔😔 stres yüzündn.. Rbbm inşAllah 2nci bebeğim olrsa onda bol süt nasip eder 🤲 üzülmeyin stres yapmnz sütünüzü etkiler.. Bende çok ağlardm ama ağlamyn güçlü olun İnşAllahh alışacktır bebeğinz zaman tanıyın