Mirosumm canım stres yapma öncelikle. Bende senin gibi aman yemedi aman kilo almadı aman içmedi diye çok çok pimpirikli ve takarım yani kafaya bizde doğduğundan beri meme artı mama gidiyoruz. Millet hep biberona alışır emmez dedi fakat hiç bişe olmadı çok şükür hem emdi hem mama içti. Mama vermemin sebebi 3 gün sütüm gelmemişti yavaş yavaş geldi ve 3 ay hiç geçmeyen bi sarılık yaşadık saat başı emzirmem gerekiyordu mecbur mamayla devam ettik. İlerleyen zamanlarda benimde sütümde azalma oldu ama benim gediklerim falan fayda etti dolu dolu oluyordu hatta 1 haftada 700 gr almıştı bebeğim sütüm çok yağlı ve yarıyordu bebeğime 3 kilo doğmuştu. Şuan 8 aylık ve 8. 200 gramdı 6 aylık kontrolünde Artık ne gaparsan yap ayda 200 300 gr alır demişti ebemiz. Yani stres yapma bebeklerimizin bize ihtiyacı var. İnşallah ayda 2 kilo 2 kilo alır düzelir bebişin 😃😃🙏🙏🙏