Benimde çift yumurta ikizlerim var kızlarim minnoslarim 🧿🤲🏻💓🤩çok zor gerçekleri söylemem lazım ki hamileliğim ayrı riskli geçti 36+0 da suyum geldi ve apar topar doğuma girdim kızlarım iki aya yakın kivezde kaldilar.iyi bir hastahane secimi çok önemli yenidoğan yogun bakım her hastahanede olmuyor.ayrica imkanınız varsa ev işlerine vs yardımcı alabilirseniz çok iyi olur.cunku baya bir zor oluyor ikiz bebeklerle hem ev işi hem çocuk benim psikilojim berbat mesela yetişemiyorum çünkü tek başima .. umarım siizn için herşey yolunda gider sağlıcakla kucağıniza alın insalalh 🤲🏻🤲🏻🤲🏻