Mavisim Çift yumurta ikizi kızım ve oğlum var 2 ay 20 günlük 🥰 Öncelikle Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Hamilelik başlarda çok rahattı, ama 6 aydan sonra zorlamaya başladı. Kilo, sırt ağrısı vs. Doğumum planlı sezaryen oldu. Hedef 37 haftaydi ve doldurduk çok şükür. Biz çift yumurta ikizleri, ikiz gebeliğin en rahat hali. İkili test güvenilir değil, ense kalınlığı ve burun kemiği bakılması yeterli. Mutlaka bir perinatologa gidin. Çoğul gebelikler riskli gebelik sınıfında. Kendinizi erken doguma, kuveze vs hazırlıklı tutun tabii ki ama zehir de etmeyin. Mesela benimkiler sadece sarılık için kuvezde kaldılar o kadar. Hastane seçiminizde hem yetişkin hem de yenidogan yoğun bakımı olmasını tercih edebilirsiniz. Detaylı ultrasonu ihmal etmeyin. Aklıma gelenler bunlar. Sizin sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz 😊