Lidyammm canım ben gündüz bile ayrı odaya yatağına götürüyorum gece ayrı gündüz ayrı yerde uyumuyor sabah uyandığında daha her yer karanlık oluyor ona rağmen beyaz ışığı açıp günaydın diyorum herkese günaydın diyoruz kuşlara ağaçlara 😂akşam da saat 7 ye doğru kucağıma alıp pencerenin kenarına geçiriyorum iyi geceler diyoruz bu sefer de sonra sarı ışığım var led onu yakıyorum o saatten sonra her şey kısık sesle ninnisini bile kısık sesle söylüyorum emziriyorum ayağımda sallıyorum sonrasın da 20 gece falan uyumuş oluyor