İyi geceler kizlar 2 ay 20 günlük kızım doğduğu günden beri gündüzleri uyuyor gece derin gece uykusuna saat 4-5 den önce geçemiyordu öğlen ikide başlıyordu güne 🥺 bugün düzene sokmaya karar verdim sabah 4 de uyumasına rağmen sabah 9:30 da uyandırdım sonra ilk uykusuna 10:30 da geçti ve 12 ye kadar uyudu sonraki uykularımız
13:30 yatış , 14:10 kalkış ,16:00 uyku ,17:30 uyanış ,19:00 uyku ,20:00 uyanış ,21:30 uyku ,22:00 uyanış sizce Nası gece uykusuna kaçta geçirmeliyim şimdi bugün ilk günümüz ve uyandırırken çok zorlandım çok huzursuz geçti bugün lütfen akıl verin 🙏