Eddaliko Maviinsan benimki erkek.Kızlar erkeklere göre daha kısa oluyor problem etme her bebek bir değil benimkide zayıf 6 kg saglıklı olsunlarda gerisi bos☺️🥰
Maviinsan Eddaliko Sedaaklar TiniminiKayra birboncukannesiiii hepinize tek tek tesekkür ederim kizlar bi daha eşimden yardım alarak ayagini tam düz yaparak ölçtüm 63 çıktı🙈❤
TiniminiKayra Maviinsan ben 25 ocakta saglik ocağına gitmiştim aşi icin ozman 4 ay 10gunluktu 65cm boyu 7600kilosu cikmisti
birboncukannesiiii Maviinsan 5gün sonra bidaha ölç. Bebekler durup durup birden bazen bi gece de uzuyolarmış. Netfilx belgeselinde izledim :) 4aylık kontrolde 63cm di benim kızımda. 4ay12gün
[silindi] Maviinsan doğru ölçememiş olabilirsiniz. Doğum boyu, kilosu da önemli. Sağlık ocağındakiler bile tam ölçemiyor boyu