Maviinsan Merhaba kizlar az önce bi esti cocugumun boyunu ölctüm 59 cm alt sınir olarak görunuyor yakın zamanda doktora gidip boy kilo ölcümu yapaniniz var mi ?
SerpilG Maviinsan 4 aylıkken 65 di ama ablası 59 muş 4 aylıkken. Abla 45 cm doğmuştu kardeşi 50 cm. Bence genetik boy. Abla şuan 2 yaşında ve persentilde enüst te baya uzadı ama kilo da en alt ta 😞
Anne80 Maviinsan anne baba boyu nasıl bilmiyorum ama benım kızım da 3 aylık komtolunde 61 cmdi doğduguna gör eilla uzamıstr canım belki minyon tipli olacaktır
MiracinAnnesi1 Maviinsan merhaba 4 aylik aşısı olduğunda ölçüm yapılmıştı 65cm di suan 4 ay 20 gunluk sizinki minyon olabilir kilosu kac peki
Morfrenk Maviinsan canını sıkma ya sen tam ölçememişsindir hem çocuğu gerip hem nasıl ölçücen net olarak
Eddaliko Maviinsan benimki erkek.Kızlar erkeklere göre daha kısa oluyor problem etme her bebek bir değil benimkide zayıf 6 kg saglıklı olsunlarda gerisi bos☺️🥰
Dorukkusunannesi Maviinsan canım sen doğru olcememissindir çünkü benim evde olctugumle oradaki farklı ayrıca 59 olsa bile normal minyon olacaktır gayet normal boyu
Mcan Maviinsan 4 ay 10 günlük oğlum 68 cm ama genetik olabilir doğduğu haftaya göre değerlendirin bide ona göre düşünün boy ve kiloyu alt sınır üst sınır olarak bu şekilde değerlendirin kaç haftalık doğdu
Serdemser Canım bebeğinin kaç cm doğduğu önemli . Benim Ki minik doğmuştu 2500 kilo . şuan 4 aylık 5600 kilo . Boyu da 61 cm normal dedi Dr.