ElifTGM Öncelikle cok gecmis olsun, insallah bir daha tekrarlamaz. Benim oglum da dusuk dogum agirligiyla dogdu, asilarini duzenli yaptiriyorum ama icime bir kusku dusmedi degil. Persentilde ortalamada gidiyor dusuk degil gelisimi su an 3bucuk aylik. Bunyesi de bildigim kadariyla alerjik degil yani alerji yasamadik cok sukur insallah yasamayiz da ama korktum su an 😔 kac kiloydu dogdugunda bebeginiz? Bir de 6.ay asisindan sonra mi basladi onceden var miydi bir seyi?