Merhaba anneler..
Bir gün böyle bir başlık açacağım aklıma gelmezdi ama geliyormuş insanın başına.. benim bebeğim 7 aylık ve 3 hafta önce nöbet geçirdi. Çocuk nöroloji bulduk ve %30 her bebek 1 kez geçirebilir ve sizin bebeğiniz bu hakkını doldurdu önemli olan tekrarlamaması dedi eğer tekrarlarsa bu bir epilepsi ve ilaç tedavisine başlarız dedi. EEG çekiminde sol ön lobunda bir sorun çıktı ama nöbetin kalıntıları olabilir takipte kalıp ilerleyelim ve nedenini araştıralım dedi. 3 hafta sonra yani dün sabah bebeğim 2. Atağını geçirdi hemen ilk müdahale derken allahtan eşim servise binmemiş hemen eve geldi. Biliyosunuzdur dün İzmir’i sel götürdü yollar kapandı Allah yaşatmasın bir daha ama iyi ki yollar kapanmış dedim.. acilde beklerken doktorumuzu çünkü yollar nedeniyle geç kaldı dün 2. Normalde 3. Nöbetini geçirdi. Kucağımda geçirdi göz gözeydik aklımda hala o suratı ve morarması. Ben kendimi kaybettim beni dışarı aldılar eşim durdu yanında bebeğin. İlk 4 saat önemli dedikleri için 4 saat içinde 2 nöbet geçirdi. Doktorumuz geldi 2 nöbet geçirmesi sıkıntı dediği için hemen Mr’a girdik temiz çıktı EEG çekildi bu sefer her iki lobunda aynı sıkıntıyı gördüğünü ama korkmamız gereken durum olmadığını söyledi ve tanıyı koydu. Süt çocuk epilepsisi olduğunu %80 geçeceğini söyledi. 24 saat gözetim altında kaldık bu sabah taburcu olduk şükür bir sıkıntısı yok. Keppra adında ilaçla başladık 1 hafta kullanıp doktora kontrole gidicez ve kan testi yapılacak. Böyle uzun uzun yazdım anneler okuduysanız çok sağolun.. Bebeği süt çocuk epilepsi tanısı veya epilepsi tanısı konan, bu hastalığı atlatmış veya şu an benim gibi tedavi gören anneler sizler nasılsınız.. aslında biraz dertleşmek istedim canım çok sıkkın Allah daha kötü hastalık vermesin ama annelik işte durmadan ağlıyorum.. lütfen okuyan varsa başından geçmiş, geçiren.. sizler hangi ilacı kullanıyosunuz, bu hastalığı atlattınız mı acaba ..