Aybars2020 1 ay sürüyor hemen hemen çok ağlamalı değilde uyku düzeni gitti bizim e tabi düzen gidincede huysuzluk başlıyo kucak istiyo yada hep onunla ilgilenelim istiyo ama benim birtanede büyük kızım var o yüzden çok zorladı beni büyükle pek ilgilenemedim bu atak döneminde bazen yemek yapmaya bile zamanım olmuyordu