Aybars2020 5.aya kadar pek bi düzen olmaz hatta düzen oturtursan 4.ay itibari ile o düzen gider 1 ay 4.ay atak ayı çünkü 1 ay sürüyor oyüzden dertlenme alışmaya çalış 5.ay itibari le bir düzen oluşturursun zaten bizde öyleydik birgün çok güzel uyur ertesi gün hiç uyumaz geceler güzel uyur gündüz uyumazdı nazende gündüz uyur gece uyumazdı sonra gece ile gündüzü ayırt etmeye başlayınca daha iyi oldu tam bir düzen tutturduk derken bu seferde 4.ay geldi atak ayı düzen müzen kalmadı meme reddi başladı huysuzluklar mızıldanmalar aynı zamanda bide diş başladı eller ağızda damaklarını kaşıyor parmaklarını ısırıyor damaklarını kaşımak için benim meme ucumu kullanıyor ısırıyor bildiğin damaklarını kaşımak için salya desen aldı başını gidiyor yani anlayacağın illa düzen diye tutturma çünkü olmuyor 5.ayda başlayabilirsin düzen oturtmaya uzmanlarda öyle diyor zaten benimde şafak 3 dört gözle bekliyorum