Arapgelin her bebek farklı geçiriyor sanırım, benim kızım çok zorlamadi açıkçası. Sadece 2 ya da 3 gün meme reddi yaşadık, doktorumuz asla mama verme kalıcı hale gelebilir dedi,vermedim ben de 3. Günün sonunda geçmişti,bi de ufak ufak huysuzluk,ama zorlamadi beni kızım. İnşallah sizde de kolay geçer