Benim kızım da 16 aylık ama 19 giyiyor hala 🙄 çok küçük değil mi ya ayakkabı bulamıyorum resmen. Allahtan daha tam yürümüyor 😁 çok şirin ayakkabılar botlar görüyorum ama 21den başlıyor çoğu. Geçen bi lcwde buldum kırmızı bot 19-20 numara o da. Büyük geliyo ama napim 🤷🏻♀️