Maviyesil121212 Gamzey26 hadi yaaa :( zor belki ama etli etli pek tatlı olmuyor mu o pofidik ayaklar yaa 😂😂😂
Nebicimanne Linva anne baba dan aldığı kodlar daha belirleyici bence 🤗 babasına çekmiş kızım uzun boylu küçük elli ayaklı 😂
Linva Aselin_Annesi20 1 60 boyundaki bir insanın ayağı 40 olamaz ama boyu uzunsa ayak numarası da buyk olabiliyor. Sizinki küçükmüş ama tanıdığım tüm uzun boylularin numarsı büyük. Tabi yine de herkesin ki öyle olmak zorunda değil.
Aselin_Annesi20 Linva kesinlikle geneli büyük oluyor ama boyu uzun olup küçük olanlarda var canım eşim 1.87 cm 41 ayak numarası biz ailecek küçük ayağız 😌
Babe Gamzey26 Ayni sekilde canim ayak ustleri cok etli inan ki en rahat ayakkabilardan aliyorum hep ama giydirmek hep zulum yazin rahatiz terlik sandalet ama kisin hep bi stres ayakkabi giyisimiz
Babe alyatosum boy 90 cm kilo yazmiyim simdi sevmiyorum kilo belirtmeyi ayaklarimiz etli daha dogrusu tarakli 😍isir isir dur
alyatosum Babe benim kızda aşısında 87 cm gelmişti canım muhtemelen ayağı taraklı olduğu içindir benim kızında taraklı babet giydirmedim hiç 😂
Babe alyatosum 1 yasindayken babet alacaktim cok heveslendim elbiselerle cok guzel duruyor diye.magazada ayagina denedik aman Allahim bu kadar kotu duramazdi🤣🤣🤣
attbianne Babe oğlum 1 yaşında 25 giyiyor ama ayağı büyük genetik olarak kızlarda nasi oluyo bilmiyorum