bjkbb 1prens1prensesannesii bende emzirirken hamile kalmıştım. Doktorum tıbbi açıdan bi sorun yok emzirebilirsin ama bazen sütün tadı değişebiliyo takip edersin çocuğunu ona göre ilerleyen aylarda duruma bakarız şimdilik bırakma dedi. 4 aya kadar emzirdim sonra kızımın kakası feci şekilde kokmaya başladı karni falan gurulduyodu sürekli sanırım süttendi o yüzden kestim ben. İkisini emziren annelerde var bence sizfe hem kendinizin hem çocuğunuzun sağlık durumuna göre devam edin.
1prens1prensesannesii Tuba şuan yok bakalım 7 haftalığız kalp atışını duyduk kanama vs de yok.. Tandemi evet biliyorum az önce yine araştırdım.. Bende bırakmayı düşünmüyorum. 🌸
Tuba 1prens1prensesannesii Emzirebildiğiniz sürece emzirin🙂 bende oğlum 10 aylıkken hamile kalmıştım fakat 2 aylık hamileyken emmeyi bıraktı sütün tadı değiştiği için
1prens1prensesannesii Tuba hmm anladım.. Bakalım ne zamana kadar emecek. Çocuk doktorumuz 4 aya kadar emzirebilirsin iz dedi ama ben oğlum bırakana kadar emzirmeyi düşünüyorum bakalım.. Bu arada bebeğiniz doğdu mu? 2 küçük bebekle çok zor oluyor my
Tuba 1prens1prensesannesii evet doğdu 5,5 aylık oldu bile. rutin oluşturduktan sonra kolay geçiyor günlerimiz🙂
dertlikerkenez 1prens1prensesannesii hamilelik yaklaşık 4 aylık olduğunda vücudunuz kolostruma hazırlık yapar ve sütünüzün tadı değişir. Bazı bebekler bunu sorun etmezken bazıları emmeyi reddedebilir. Eğer bebeğiniz tad değişimini umursamazsa bir doktordan daha görüş almakta fayda var. Tandem emzirme ile doğum sonrası dahi iki bebeğinizi emzirebilirsiniz. Bunun için önemli olan sizin vücut direnciniz ve sağlığınız.