Melekler karnında ki neden beslenmesin ki emziriyor diye komik geldi bana .
Allah vücudumuzu öyle bir mekanizma da yaratmış ki Hamileyken emzirilmiyor anne karnındaki bebekte gayet güzel besleniyor çünkü anne beyni o bebeği büyütmeye odaklı çalışıyor hamileyken. Bırakın bu hurafeleri artık yıl olmuş 2021 doktorum kendisi söyledi bana vücut önce karnında ki bebeği besler diye .