Laborant gamzekiz07 deli misin iki ay on günlüğüz yedi kiloyuz benmkisi obez o zaman Doğum kilosuna göre değişir o
Azraninnnannnesi gamzekiz07 anne sütü alıyorsa Korkmayın kilosu normal benm kızım da 4 aylıkken 6900 dü gayet normal
Deletedmom47 gamzekiz07 Doğum kg ;3050 2 aylığız 6.200 dü 3 aylık olucak 1’de Mart’ın 7-7,5 kg görürüz diye tahmin ediyorum .Gayrt güzel dedi doktorumuz ,sağlık ocağı vs 💐.
Laborant Minnakkk sen hiç üzülme ilerde obez mi olsun isterdin boşver sağlıklıysa önemli değil kilo takma
Minnakkk Laborant cok şükür dıyorum reflüden kusuyor o yüzden kılo alamıyor ama keyfı cok yerınde 😊 babamızda ben böyle sevıyorum kılodan hareket edemese daha mı ıyı dıyor 😀😀
[silindi] Minnakkk al bendende o kadar kızımı zayıf gördükçe çok üzülüyorum. Çok kaka yapıyor acaba ondan mı zayıf diye düşünüyorum bi taraftan
[silindi] Minnakkk bizimki de emer emmez Kakasını yapıyor hep 1 buçuk aydır öyle. Yarin doktora gidecez ne diyecek acaba
Zeynepeymen gamzekiz07 cok degl cnm 3 aylıkken oğlum 7 kiloydu sımdı kılo alımı yavasladı normale dönüyor
dilanbartos gamzekiz07 benim 3 aylıkken 6,6kgdı şimdi 4 ay 20 günlük kilosunu bilmiyorum. Doktor kontrolümüzde istanbuldaydık.
[silindi] Minnakkk bizde o yüzden rahattık bu zamana kadar şu 1 ay çok az kilo aldı sanırım o yüzden gidicez sadece anne sütü alıyor
Gokceperi gamzekiz07 bnce normal kilosu 3 kilo dogdu diosunu heray 1 kilo alsa ztn 7 kilo olcak.. bnm oğlumda 3200 dogsu 2 aylıkken 5200 du şimdi 2.5 aylık ne oldu bilmyrm 😊
Handan0101 Benim oglumunda kilosu hep önde gitti. Sadece anne sütü alıyor. Doktorumuz hormonlarina falan baktı herşey normal çok şükür. Anne sütü alan bebek obez olmaz dedi. Ama mama ve meme alıyorsa dikkatli olunmalı bence.