Aytenesn gamzekiz07 her bebek bir değil önemli olan doğum kilosu dr unuz fazla olsa müdahale ederdi, maşallah :)
Polikistikanne gamzekiz07 benimki 3 ay 3 günlük 7 kilo 😂 doktorumuza ben dedim bu fazla değil mi diye. Oda sadece anne sütü alıyorsa 10 kiloda olsa takma dedi. Diş ve yürüme dönemlerinde atıyorlar bu kiloyu dedi 🙂
Glyykt gamzekiz07 bnce çok değil cnm takma başkasının ne dediği ni zayıf olsaydı ayy bu çocuk çok zayif djceklerdi
Bereninannesi gamzekiz07 bebeğiniz doyuyor ve halınden mutluysa gerısı hıc onemlı değil doğduğunda kaç kılo doğdu yanı 4 ayda kaç kılo aldı o onemlı
Maviseyyah gamzekiz07 2,5 aylıkken 7 kiloydu oğlum ve 64 cm. 1 yaşa kadar normalmiş kilolar devam edin
Bittersweet gamzekiz07 ay herkes cok biliyor her seyi. Az olsa da doymuyo bu cocuk derler. Benim bebegim de 2 aylik 6 kilo. Bence gayet normal kilonuz.
Alyaaaliya gamzekiz07 çok normal fazla değil ki böyle düşünmeyin takmayın insanların dediklerini herşeyi derler maşallah ❤️
Deletedmom10 gamzekiz07 Normal canım kilosu bebeğinin zaten 3 kilo doğmuş. Her ay alaması gereken kiloyu almış maaşallah
serenea gamzekiz07 çok değil ☺️ Benim kızım premature doğmasına rağmen 5 aylıkken 8200 gr dı ☺️ Şuan 6 aylık bakalım kaç oldu doktora gideceğiz haftaiçi ☺️
dlekturann gamzekiz07 benimkide 4 buçuk aylık 7 buçuk kilo sadece anne sütüyle besliyorum doktorum çok güzel gidiyo böyle devam edin dedi çok olsa söylerdi muhtemelen
Berjin77 gamzekiz07 önemli olan doğum kilosu ayda 1 kilo alıyorsa sorun yok 3 kilo bile doğsa 4 buçuk ayda 4 kilo çok değil gayet normal bence
Laborant Minnakkk sen hiç üzülme ilerde obez mi olsun isterdin boşver sağlıklıysa önemli değil kilo takma
[silindi] Minnakkk al bendende o kadar kızımı zayıf gördükçe çok üzülüyorum. Çok kaka yapıyor acaba ondan mı zayıf diye düşünüyorum bi taraftan
Yagmurrr gamzekiz07 kafana takma yanı normal benımkı obezıte olcak dıe korkuyorum yarın 4. Ay aşımız var bakalım kac kılo