Sezenkumsal92 Bnim bebegim de 51 gunluk sadece gunuduzleri yuz ustu yatiriyorm cok seviyor masllh Allah esirgesin nazardan dogdugundan beri kafasini iyi tutuyor ve kendi ceviriyor o yuzden sknti yasamadim yasamam inslh gece uyudugum icin hic yatirmam sagli sollu yatirirm yastik kullaniyorm reflu olmamasi icin sirt uzeri yatirmiyorm cnki kustugu yine agzina doluyor ve cok fazla bogulma riski var