Taha Hilal37 doktorum 3.aydan once onermedi bende asla cesaret edemem daha cok kucukken kendini kurtaramaz ani bebek ölümü sebeplerinden birisi arastirrisaniz
Neslidmr Eliffff ya benim kızımda yüz üstü yatmayı çok seviyo daha 25 günlük yan yatırıyorum hemen uyanıyor bazıları tehlikeli dıyor da ondan sormak istedim 😀
YagmurKocer Neslidmr yuz ustu yatir bol bol, kucukse uyurken onermiyorm saglikli degil. Ama gunduzleri ne kadar cok yuz ustu yatirirsan o kadar cok cabuk beller yurumeyi.
Aybars22 Neslidmr 1 aylikti yüzüstü yatırmaya başladım hala hep öyle uyuyo. Gece gündüz sürekli hiç bişey de olmadı çok şükür
Eliffff Neslidmr evet ilk zananlar tehlikeli ben sürekli kontrol ediyordum kollarının üstüne kalkmaya başlayınca rahat oluyor ama kendisi kafasını kaldırabiliyor
Neslidmr AliasafinAnnesi22 çok tatlı oluyorlar yüz üstü yatınca ama sanırım bütün Bebekler seviyor o şekilde yatmayı 😍
Melikek Benin bebegim 5 ay 3 gunluk 4.5 aylıktan bu yana yaklaşık 15 20 gündür yüz üstü uyuyor. Yoksa geceleri uyumuyordu.
Depresif_polyanna Gece uykusunda yan yatırıyorum ve yanlarını destekliyorum dönmesin diye.cunku ben de uyuyorum.ama gündüz başındayken yüz üstü yatırıyorum çok rahat ediyor.40 günlük kızım.