Damla7 babyhopenin kangurusunu aldım hem iç hem dışa dönük 360 diye geçiyor galiba sırtta da taşıması var memnunum da yeni aldım oğlum 7 aylık ve bel koltuğu var oturabilmesi için çıkarılabiliyormuş ama ben daha çıkarmadım hiç ayakları sarkmıyorda sanki sarktığında rahatsız oluyorlar gibi geliyor görünüş olarak bana öyle geliyor o şekilde kullanmadığım için bilemem birde oğlum olunca sarktığında baskı olur mu acaba diye düşünüyorum o yüzden oturmalı kullanıyorum memnunum şuan fikir olsun sizede inceleyin isterseniz alırsanız tek bir yöne almayın derim çoklu daha iyi oluyor bence