Kızlar lütfen alerji de tecrübeli anneler yardım etsin, artık düşünmekten ve çare bulamamaktan çok üzgünüm, çok az şey yiyorum on on beş güne yakındır süt ve değdiği hiç bişey kabuklu yemiş yumurta yemiyorum dikkat ediyorum kaçak var mı bilemiyorum ekmekten dahi şüphelenmeye başladım, buna rağmen kakada yoğun kan var biz de doktor bile şaşırdı ilk kez gerçekten yoğun kan görüyorum dedi ama sadece süt ve süt ürünlerini tüketme onu da on beş gün sonra acalim dedi, daha iki aylıgiz çok erken değil mi diyet açma ? Bizim gibi sürekli kakasinda kan gören var mı bişey olur mu acaba bebeğime, bağırsaklarına ? Bir de alerjik bir besin yediğiniz de ne zaman bebeğin kakasinda kan görüyorsunuz ve ne kadar sürüyor ? Uzun oldu ama sürekli kan görüyorum çok üzülüyorum lütfen yardımcı olun, sevgiler