Handeakglyvz Yunusemrem15 bizim doğduğundan beri tsh yüksekliği rahatsızlığımız var kızımda, her ay düzenli olarak kan alınıyor elinden aldılar hep bugüne 4 aylığız
tostosum Yunusemrem15 kan alınana kadar ağladı malesef. Size düşen sıkıca tutmanız kıpırdamasın kolunu çekmesin falan diye. Ben kendim kan verirken de bakamam, soğukkanlı olmaya çalışın. Çabucak kolaylıkla atlatırsınız inşallah
Yunusemrem15 tostosum gittik bugün kanını almadı doktor gözüne baktı kansız dedi kan damlasini artırdı bide şekerini olctuler
demir1717 Yunusemrem15 Küçükken el üstünden alınır zaten sadece iğne ucu kısmı sokulup damlattırırlar.Emiyorsa emzirirken kan verebilirsiniz.Hem sakinleşir de.