Cinarrr Yunusemrem15 evet koldan alınıyor. Bizim ki biraz tombiş koldan damarı bulamadılar elin üstünden aldılar
Mylittleboy Yunusemrem15 cok kücük oldugu icin asıl alınması gereken yer el üstüdür , eklem yerleri oynak oldugu icin bebekse minik oldugu icin cok igne iceri dogru sokulmadıgında bide patlamasın diye el üstü en iyi ve guvenilir yer
Zeyzey2019_ Yunusemrem15 belli bir zamana kadar el üstünden alıyorlar. Bazı yerler koldan da alıyor ama damarları kolda zor bulunduğu için pek çok yer el üstünü tercih ediyor.
tostosum Yunusemrem15 kan alınana kadar ağladı malesef. Size düşen sıkıca tutmanız kıpırdamasın kolunu çekmesin falan diye. Ben kendim kan verirken de bakamam, soğukkanlı olmaya çalışın. Çabucak kolaylıkla atlatırsınız inşallah
Aybersa Yunusemrem15 elinin üstünden aliyorlar. Sesli bir oyuncak al yanina dikkatini dagitan kadar alirlar Allahin izniyle❤
Cinarrr gamzelikizim yenidoğan in topuktan alınır dokuzuncu ay kanı koldan alınır iki tüp tam kan ve troide bakılır
gamzelikizim Cinarrr pardon pardon topuk yazmışım ayaginin ustundeki damardan aldilar dediginiz gibi 2 tüp
Aysayd Yunusemrem15 koldan elinin üzerinden veya kolunun üst tarafından damaru nerden bulurlarsa ama oğlumun ilk kanını ayağından almışlardı
Mora @Yunusemrem15 2 gün önce aldırdık 14 aylık elinin üstünde aldılar bayılacaktı ağlamaktan helak oldu, rabbim şifa versin tüm bebelere sizinki kolay olur inşallah
Yunusemrem15 Mora bugün sadece şekerini ölçtüler gözünün içine bakdi doktor kansız dedi kanı iki ay sonra alalım dedi rabbim hepsine şifa versin