Vanilya Mom62636362 Ben dikiş hiç yapmadım canım. Yastık kılıfıdır. Böyle kendim Yani düz normal dikiş mi derler ne derler o tarz bişey istiyorum. Video izleyerek öğrenmeye çalışıcam artık kendim evde.
Mom62636362 Vanilya aynen bu söylediğim makine ve muadilleri tam bize göre, düz dikiş, zikzak falan, düğme dikme, ilik açma, bu ayarlar varsa yeterli
Vanilya Mom62636362 Kiwi nasıl peki canım bim e gelen? O uygun gibi mi? Birde şu el dikiş makineleri diyor her yerde çıkıyor. Onlar nasıl bilgin var mı?
Mom62636362 Vanilya el dikiş makineleri bence para israfı, taa çocukken elime geçmişti bir tane, kullanamadım bile, çok çabuk bozulabilir, onun yerine normal makine al daha iyi olur. Kiwi markayı bilmiyorum ne yazıkki, ama belki burada kullanan vardır
Zelisblt Vanilya evt çok kolay çok pratik ve rhat, 635 TL almıştım yaklaşık 7 8 ay oluyor. Şimdiki fiyatı artmış yalnız
ipekkizimbenim Woody Daha bugün sabah bunu düşünüyordum bir anda bu postu gördüm 😂 Kendime doğum günü hediyesi olarak aileme aldırcam 😂
Woody ipekkizimbenim Aldırmak sorun değil de zamannn 🤷♀️ birkaç aya işe de başlayacagım ben. Herhalde çocuk 3 yaşına gelince falan fırsat bulurum 😀
ipekkizimbenim Woody Sevince zaman yaratılır diye düşünüyorum ☺ Bir de ben bir şeye başladığı zaman bitirmeden rahat edemeyen bir tipim 😂 Tam benlik yani 😄
ElifTGM Vanilya canımcım ınsma makineler tam sana göre. Bi bak istersen. Ben bir kaç kez kullandım performansı güzel makine. Hepside muhakkak vardır fiyatları en son 300-400 arasıydı.
Vanilya ElifTGM Canım dikiş yapıuor dimi.Basit dikiş Yani böyle ilik açma olmasına gerek yok. Fermuar dikeyim pazen kenarları falan. Bir arkadaşım çok pahalıya almış. Dediğine bakıcam. Dikişten de anlamıyorum çok. Sen anlıyor musun?
ElifTGM Vanilya evet canım ben dikiş yapıyorum 🥰 3 yıldırda makine kullanıyorum. Daha basit istersen daha uygun fiyatada var fakat mini makineler. Ve genelde çok ince kumaşları diker pazen falan dikemezsin. Insma o yönden iyi. Eşimde bana yenile elektronik makina aldı.. singer brillance 6180 olan model. 1500₺ civarı ödemiş. evde birde singer yoknaz 224 y eski tip makinem var. Eski makinemde hep arızalanma vardı. Devamlı iplik takılıyor, tansiyonu ayarlamam gerekiyordu falan. Singerin yine düz diken modelleri var sadece dikiş yapan onlarda en az 700 ₺ den başlıyor. Ya ikinci ele bakacaksın kuzum. Ki gerçekten güzel ürün denk getirebilirsin. Yada başka makinelere bakacaksın. Ben singerden başka bş insma makinesi kullandım memnun kaldım. Kullanıcı yorumlarıda vardır illaki internette
Vanilya ElifTGM Tamam canım teşekkür ederim. Singer un 700 lüklere bakayım olmadı ben tam olsun almışken aslında. İki ay sonraya erteleyim. Ama dediğin markaya baktım hepsiburada da var. Çok fonksiyonlu falan diyor fiyatlar da dediğin civarda. Teşekkür ederim zaten bakayım bi olmazsa direkt dediğin markayı alırım. Birde ınsma nın hangi modelini alayım var mı bir ayrım?
ElifTGM Vanilya aynen bencede öyle yap. Almışken bir kez al . Kaliteside güzel olsun. 🥰 ınsmanın hangi modelini kullandım inan bilmiyorum kuzum. Ama singerin her modeline kefilim. Benim elimdeki 35 yıllık makine bile hala çok iyi dikiyor 🥰