kahvekokusuu neredenbileceksinizz kac aylik bebeginiz benim oglum ilk 2bucuk ay uyanik oldugu her saniye ağladı damlalardan baska bisey vermedim evet cok zor ama sabretmek zorundayiz masaj yap ilik banyo yaptir karnina sicak bi bez koy bunlarda iyi gelir ama fitil verme
neredenbileceksinizz kahvekokusuu bir daha tövbe vermem ateş olmadıkca 🥺 kaş yapalım derken göz çıkaracaktık
Ali128 neredenbileceksinizz hergün fitil çok sakıncalı . Bebeğiniz bir süre sonra fitil vermeden siz rshat edemez buna alışır ve çok zararlı her bebekte gaz sorunu oluyor benim bebeğim 11 aylık ilk defa dün fitil kullandık ufakken çok çok zorda kalmadıgım sürece kullanmazdım ki zor durumlarda kaldım bebegim çok gazlıydı hep gaz damlası kullandım ama fitil kullanmadım
neredenbileceksinizz Ali128 ben bilseydim böyle olduğunu verirmiydim ilk bebeğim kaynanamda acildeki doktor da bişey olmaz deyince verdim acı çekmesi yerine rahat etsin yavrum istedim 😭
Miraveben neredenbileceksinizz canım paranox karaciğere çok zararlı zaten gaz için değil ağrı kesici ateş düşürücü fitil havale geçiren çocuklara kullanılıyor onun yerine spasmo- panalgine kullanabilirsin doktor vermişti sancı kesici gaz için hergün yarım kullanabilirsin demişti
neredenbileceksinizz Miraveben Allah’ın belası acildeki doktor ne bok yemeye verdi bunu bize. Yavrumun sağlığından edicektim.
Cihangiriinannesii neredenbileceksinizz O ilaç ağrı kesici ateş düşürücü ateşi 38i geçmeden vermek uygun değil gaz için gaz ilacı kullanmalısınız
Misseli neredenbileceksinizz Paranox aşırı ağır bir fitil yapmayın bence çoçuğa yazık gliserin kansuk bulursanız alın
Miraveben neredenbileceksinizz keşke o anlık kullanıp sabahı çocuk doktoruna danışsaydınız ben 2 doktora danıştım 2 side çok sevdiğim doktorlar biri 100 yaşına gircek bi çocuk doktoru diğeri de çok iyi bi doktor ikiside bunu verdi geçerken çok rahatladık tecrübeye inanıyorum
Ali128 neredenbileceksinizz olabilir hepimiz em başlarda bunu yaptık bilmediğimiz şeyler de vardı elbet üzmeyin kendinizi 💐😊
Keremcanannesi O fitil ates icin degilmi ama bizimde doktorumuz verdi ama atesi olunca ver sadece dedi gaz icin biogaia kullanin bence doktorada görünerek tabi cok iyi geliyo düzenliuo gaz sorununu çözüyo
neredenbileceksinizz Keremcanannesi aslında gazı gitsin diye değil karın ağrısı hafiflesin mantısı ile kullanıyorum
attbianne neredenbileceksinizz sab uzun vadede etki ediyor ben aguline kullanmistim iyi gelmişti çok ağladığı zaman arabada gezdirin bebek arabasında yada masaj yaparak rahatlabilirsiniz paranoxun gaza hiç bir etkisi yok sadece çocuğu uyutarak rahatlatiyodur doktorun tavsiye etmesinede çok şaşırdım
Demetbulut neredenbileceksinizz fazla kullanimda kalp ritmini yavaslatiyor paranox bi yerden iyilestireyimderken bi yerden hasara yol acmayin