Kusura bakmayın ama basite kaçarak çocuğunuzun sağlığıyla oynuyorsunuz üstelikte bilinçlisiniz. Gaz sancısı olur evet zamanla azalıyor damlalarda fayda etmiyor tek çaresi onu çekmek duş aldırın her gün. Benim kayınvalidem de sabun atarmış hep ben attım sende at diyor sırf rahat oturucam diye çocuğumun bağırsağının içine mi edeyim. O dediğin fitili sünnet olduğunda bile verme dedi doktor calpolle atlatırız ağrısını dedi 10 buçuk aylık daha bir kere vermedim he yanlış anlaşılmasın marifet değil ama böyle basit şeyler için kullanırsak zor günlerde etkisi de kalmaz zaten