Esraesma0109 Purely prematüre doğdu bebeğim, o yüzden risk alıp ıslak mendile geçemiyorum. Birde kış vakti ya çok ürperiyor ıslak mendil soğuk soğuk. Yaza doğru bu dediğinizi uygulamaya çalışacağım çok teşekkür ederim
Esraesma0109 Baloglum93 kış vakti üşütür diye yıkamak istemedim sürekli tek çare oysa yaparım canı sağolsun yeter ki çok teşekkür ederim
Yenianne0606 Esraesma0109 hametan hemen geçirdi. 2 defa pişik oldu doğduğundan beri ikisinde de geçirdi. Ama öyle kanlanıcak kadar olmadı onu bilemedim
Yenianne0606 Esraesma0109 bide pişikse geçene kadar her tuvaletini yaptığında yıkamanız gerekiyo doktorumuz söylemişti
ikierkekannesii Esraesma0109 sarı kantaron yagı bırebır hemen ıyılestırıyor. Ben yaralara da dahıl her seye sürüyorum arastırın sızde. Bıze doktor tavsıyesıydı
Aylizada Esraesma0109 travazol krem sürün içinde az miktarda kortizon olduğu için hemen ilk kullanımda farkedeceksiniz.geçmiş olsun miniğe
Kmsal78 Esraesma0109 Bu aralar sadece bir pamuk yardimiyla ilik suyla silin poposunu felan birde hametan hamazinc oneririm cok iyi kremler insallah gecer tez zamanda
Egemeneymen35 Esraesma0109 yok canim benimki bayag söndü.ben hic yapmazdim su islak havluyla direk sildigim icin olmus belli.hic olmamisti daha önce.kantron iyi geldi.simdi bi kabin icine su koyuyorum islak havlularin hepsini guzelce ilik suda yikayip suyunu sıkıp kabin icine koyup kalorifer peteginin üstünde bulunduruyorum(tupperlara koydum)cok rahat oluyor😊