06072020 Esraesma0109 ıslak mendili sleepy kullaniyorum dogal zeytinyagli birde bepanthol pişik kremi doğduğundan beri onu kullanıyorum tavsiye ederim geçmiş olsun 🤲❤
Nazli_07 Esraesma0109 benim kızımın cildide çok hassa hemen pişik oluyor hametan hameton sudocrem Bepanthol zeytinyağı tebemtol bir kaç tane daha ilaç denedim geçirmedi travazol aldım en son 2 defa surmeyle geçti.Sizde deneyin günde 2 defa kullanın sadece geri kalan zamnda elinizde olan kremi kullanın.
Nicksiz Esraesma0109 sudocrem sürmeyin onu kesin pişik bitene kadar şu 3 kremi karıştırıp sürün sabaha bişey kalmaz trosyd madecasscol hametan
Esraesma0109 Nicksiz çok teşekkür ederim yaptım hafifliyor gibi oluyor sonra kaka yapınca başa sarıyor. Acaba bezden mi diyorum sleepy kullanıyorum deli olcam ☹️
Ceyo0666 Esraesma0109 bepanthol ve pudra ikizinden sür birazda altını açık tut sudocrem bol sürmen lazim
Esraesma0109 Egemeneymen35 kakayı tetikledi canım kantaron denedim de. Sizde olmadı mı? Sürekli sürüp başa dönüyorum kaka yaptığı için😔
Egemeneymen35 Esraesma0109 yok canim benimki bayag söndü.ben hic yapmazdim su islak havluyla direk sildigim icin olmus belli.hic olmamisti daha önce.kantron iyi geldi.simdi bi kabin icine su koyuyorum islak havlularin hepsini guzelce ilik suda yikayip suyunu sıkıp kabin icine koyup kalorifer peteginin üstünde bulunduruyorum(tupperlara koydum)cok rahat oluyor😊
Nurt Esraesma0109 çok geçmiş olsun benim kızımda çok kötü pişik olmuştu yanık gibi çok kötü oldu ve kiremler ise yaramadı en iyi sonucu zeytinyağı verdi çok çabuk düzeldi ben öneririm deneyin
Mervee1 Esraesma0109 eğer bebeğinizin cildi ıslak mendile hassassa buzdolabı poşetinin birine ıslak pamuk diğerine kuru pamuk koyup dışarıda o şekilde altını temizleye bilirsiniz pişik için Arko nun yeşil kremi baya fayda ediyor sudokrem işe yaramadıysa mutlaka onu deneyin bana Almanya’dan krem geliyor burada yok ama onun kadar işe yarayan Arko oldu sok marketlerde bulabilirsiniz
Purely Esraesma0109 bu durumda normal pisik kremlerini es geçip geçene kadar ve geçtikten 1 2 fun sonraya kadar da travazol ve hametan dönüşümlü kullan derim. Gündüz hametan gece travazol. Ve şahsımca pamuk ılık su evresini artık yavaş yavaş bırakıp temiz içerikli ıslak mendil kullan. Çünkü bu ileriki aylarda senide çok yoracak.
Esraesma0109 Purely prematüre doğdu bebeğim, o yüzden risk alıp ıslak mendile geçemiyorum. Birde kış vakti ya çok ürperiyor ıslak mendil soğuk soğuk. Yaza doğru bu dediğinizi uygulamaya çalışacağım çok teşekkür ederim
Baloglum93 Esraesma0109 ben sürekli bebek şampuanıyla her kaka yaptığında yıkıyorum pişik olmuyor krem felan kullanmayı bıraktım size tavsiyem her fırsatta yıkayın iyice kurulayın bepantol pişik kremi sürün en iyi krem o
Esraesma0109 Baloglum93 kış vakti üşütür diye yıkamak istemedim sürekli tek çare oysa yaparım canı sağolsun yeter ki çok teşekkür ederim
Mrvyksl Esraesma0109 sleepy yenidogan islak mendili ve prima pure kullandim hep ayrica bezimde prima ama yaz in kizimda sicaktan bir kac kez pisik oldu ve cildi inanilmaz hassas bize doktorumuz bacoderm ile sudocremi karistirip temizlenmis popoya sürün dedi bir kez kullanmama ragmen inan hemen iglesti her pisiginde en fazla 2 kez kullanmisimdir kesinlikle tavsiye ederim 🥰 gecmis olsun