zeynepmelek Sumay_61 Plastik almayacağım zaten halıda falan durmuyormuş çünkü emzirme minderini deneyeceğim
Sedaadak Ozgurbebek merhaba benim bebeğim de 4 aylık doktor oturtabilirsin dedi ama cevremdekiler daha erken olduğunu söylüyo sizce ?
zeynepmelek Adeviyee Emzirme minderi aldım canım ama sürekli koymuyorum ona bazen onla destek yapıyorum bazende mama sandalyesine koyuyorum kısa kısa oturtuyorum zaten daha ufak ya yorulmasın diye
zeynepmelek Adeviyee Aynen canım bizim normalde de kaydırıyordu zaten kendini 😂 sırtına destek amaçlı daha rahat olur diye aldım onu. Bebeyatmazı önermediler genelde kullanışsız diye ondan vazgeçtim alacaktım aslında
Adeviyee zeynepmelek iki gün sonra hiç birimde durmazlar benimki dört ay on günlük nereye koyarsam sırtını yaslamıyor oturacakmış 😂
Ozgurbebek Sedaadak destekli bir sekilde az az oturtun doktorunuz önerdiyse ben 5 10 dk gun icinde oturtuyordum.