Sevgili anneler kızımı yavaş yavaş oturtmaya başladık. Acaba bu emzirme minderleri oturturken iyi oluyor mu işe yarıyor mu kullanan var mı acaba. Şuan tam dik oturmuyor 5 aylık zaten. Eğimli koyuyoruz koltuğa kucağımıza falan kendini kaydırıyor yada öne doğru gelmek istiyor bazen. Biz mi beceremiyoruz şu oturtma işini yoksa daha zamanı var mı anlamadım valla 😀