Zeynep3000 Urazinannesi2808 evet ya 3 saatlik uykuyla duruyorum oda 3 veya 4 defa uyandı o 3 saat içinde. Şimdide hanımefendi uyuyor beni uyandırdı 😂
pervin_t Urazinannesi2808 aynı bizimki.4ay 20 günlük gittikçe daha kötüye gidiyor.İstr gece ister gündüz uykuya direniyor gece uykusuna hatta 1 buçuk saate dalıyor bar bar bağırıyor o zamana kadar.🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Urazinannesi2808 pervin_t belki sizinki atak haftasından dolayı olabilir. 4. Ayın sonuna kadar atak haftası görünüyordu bizim takvimde 💐
Urazinannesi2808 Kadriye043043 neden böyleler acaba saydım saatleriyle bir not tutup sabaha kadar tam dokuz kez uyandı hemde ağlayarak
Urazinannesi2808 Zeynep3000 😂😂😂 bizim evin hallerini okur gibiyim öyleyse uykusuz uykusuz günaydın ❤️
Urazinannesi2808 Zeynep3000 gece oldu yine uyku yok 😂 bizim derdimiz dişmiş bu arada dişler geliyor 🥰