Zeynep3000 Ben hemen anneliğimin ilk zamanlarını hatırlıyorum öylesine yorgun ve çaresizliğimi böyle annenelere hep yardım etmek geliyor içimden çünkü bebek ev,iş,yemek vs bide geç saate kadar uyumayınca bu pandemi döneminde insan hayatından bıkıyor.Sizi anlayabiliyorum inşallah düzelir,o da siz de rahat uyur ve dinlenebilirsiniz.