Y29- benimde öyleydi. Göğüs ucu olmayan annelerin kullandığı plastik göğüs uçları var. Ben bir hafta ondan kullanıp göğüslerimi nemlendiriyordum bildiğin arko nemle 😅 valla çok iyi geldi. 1 hafta sonra yaralarım iyileştiği için plastik göğüs uçlarına ihtiyacım kalmadı 😊