Bütün Annelere selamlar,nerdeyse hepsini okudum yorumların,kendimin ki doğru mu değil mi bilemedim bu durumda 🙈sizler ne dersiniz sormak istedim,benim de 2 ay 24 günlük bir kızım var,ilk çocuğum,geceleri yatak odamızda yan yatak da yatıyor hani bebekler için olan ,aramıza sadece emzirme yastığını koyuyorum hem tehlikeli olmasın diye hem de emzirme yastığında kokumu alıyor uyansa da tekrar uyuyor,en az 3 saatte bir emmek için uyanıyor zaten,şimdi bizim bu sistem doğru mu😃?