2 yıl beraber yatmak bana da doğru gelmedi. 4 aylık oğlum, 5.ayında odasında yatırmaya başlayacağım. Kendimden örnek vereyim, babamın görevi nedeniyle ben yıllarca annemls uyudum. Bir gün geldi çattı, babamın tayini çıktı ve düzene girdi gecesi gündüzü. Benim yaşım oldu mu 9… O kadar zordu ki anneme de babama da o dönem. Kapıda uyuduğumu bilirim beni yanlarına alsınlar diye. Şimdi düşünüyorum da bana da yazıkmış. Herkesin ebeveynliği kendine. Bu yazılar bize fikir olabilir ancak. Herkes bebeğini daha iyi tanır bence birebir burda böyle yazıyo diyip uygulamak zorunda değil kimse…