birfincantuzruhu Canım biz geçen hafta olduk aşımızı olduğumuz akşam huzursuzlandı ateşi en son 36.5 olmustu fitil verdim biraz rahatladı o zaman doktorumuz 38’i görürseniz hastaneye gelin demişti ilk 3 gün banyo yapmak yasak banyo yapıp da götür bence çocuk rahatsız olmasın 3 gün boyunca
merak etme korkulcak bir şey yok sen rahat ol ki bebiş de rahat olsun 🥰