birfincantuzruhu 3 tane aşı vurulacağını 1. Ay aşısından sonra öğrendim ve kaç kere uykum kaçtı üzüldüm biz bile iğne batınca canımız acıyor 3 taneyi nasıl kaldıracak diye düşündüm aşı günü yaklaştıkça stres oldum kaç kere rüya gördüm annelik işte 🥰 ben size şunu söyliyim bizim ateşimiz çıkmadı çok şükür aşı vurulduktan sonra eve gelince emzirin veya mama verin daha sonra Ağrı kesici içirin hem ağrısını azaltır hemde ateşi çıkmaz