_KereminAnnesi_ kendi tecrübem doğru olmadığı 2 ay süren eğitim sonunda çocuğunuz alerjik içe de sütten kesmediğiniz için uyanıyor dedi ama uyuması da bir dert 2 hafta boyunca kucağımda dolaştırarak uyutmaya denedim -beşikte ve ayakta sallamaya çalışırsam çığlık çığlığa ağlıyor- en sonunda kolumu sakatladım bazen 2 saatte uyudu bazen 1, 1 saatte uyuyunca iyi erken uyudu diyordum, en sonunda git gide daha çok direnç göstermeye başladı sonuç koca bir sıfır